فرمانده سپاه فجر فارس گفت: ایران اسلامی با همدلی مردم با عظمتش و فداکاری شهدای گرانقدر، تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.

همدلی مردم و فداکاری شهدا توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

به گزارش مجله سپیده سحر ویژه امام عصر عج از نی ریز، سردار یدالله بوعلى در یادواره 6 شهید اطلاعات سپاه شهرستان نی‌ریز که امروز 26 دی‌ماه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین شهرستان نى‌ریز و با استقبال پرشور مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان نى‌ریز به همت سپاه ناحیه مقاومت نى‌ریز در محل هیئت رزمندگان اسلام برگزار شد، اظهار داشت: اتحاد مردم و فداکاری شهدا توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و شرایطی را برای دشمن رقم زده که به هر امکانی متوسل می‌شود که مردم را از انقلاب و ولایت دور کند.

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان والامقام به ویژه شهداى اطلاعات شهرستان نى‌ریز خاطرنشان کرد: مردم ایران بعد از انقلاب تمام نقشه‌های استکبار جهانی و به ویژه آمریکای جنایتکار را خنثی نموده و شکست‌های پی در پی را به دشمن خود تحمیل کردند.

سردار بوعلی با بیان اینکه شهدا نقشی عظیم و سرنوشت‌ساز در موفقیت‌های ما طی دوران جنگ هشت ساله داشتند افزود: پیروزی ما مرهون رشادت شهدا است.

وی تاکید کرد: در این بین شهدای اطلاعات و عملیات شهدایی صف‌شکن، بسیار شجاع، فداکار و دارای روحیات ویژه بودند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم که باهدف تجلیل، تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدای گرانقدر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال آن به نسل جدید و آشنایی این نسل با رشادت‌ها و ایثارگری‌های بزرگمردان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد حاج مهدى سلحشور مداحی و حاج احمدبابایى شاعر آئینى کشورى شعرخوانى کردند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید