در این واپسین ساعات مانده به تحویل سال، ما همچنان در پی خبرهای خوبیم برای رساندن به سمع و نظر شما مخاطبان عزیز که بودن و همراهی‌تان در همه ایام سال خود خوش خبری دائم برای ما بوده است و به راستی چه خبری خوش تر از اینکه بهار طبیعت دارد از راه می‌رسد، بعد از آن هم به مهمانی خدا می‌رویم. پس بیایید، در دویدن‌های آخر اسفند، هر وقت مجالی یافتیم از خدا بخواهیم «تغییر دهد حال ما را به بهترین حالات» که این خود سرآغاز همه خوبی‌ها و خبرهای خوب است.

خبر خوب|تغییر ده حال ما را به بهترین حالات/  ماجرای مولود یک و نیم میلیاردی آخر سال

گروه خبر خوب- در این واپسین ساعات مانده به تحویل سال، ما هنوز در پی خبرهای خوبیم برای رساندن به سمع و نظر شما مخاطبان عزیز که بودن و همراهی‌تان در همه ایام سال خود خوش خبری دائم برای ما بوده است و به راستی چه خبری خوش تر از اینکه بهار طبیعت دارد از راه می‌رسد، بعد از آن هم به مهمانی خدا می‌رویم، قلب‌هایمان رئوف تر از همیشه، ذهن‌‌هایمان آماده‌تر برای برخورد با ناملایمات و سختی و از شکست‌ها، پل‌های پیروی ساختن می‌شود. بیایید از قبل از شروع سال جدید، در دویدن‌های آخر اسفند، هر وقت مجالی یافتیم آخرین عبارت دعای تحویل سال را با خود زمزمه کنیم و از خدا بخواهیم «تغییر دهد حال ما را به بهترین حالات» که این خود سرآغاز همه خوبی‌ها و خبرهای خوب است.

صاحب خانه شدن، خانواده دارای سه معلول، در کمتر دو هفته خیلی‌ها در این دنیا، آرزوی داشتن سقف و سرپناه دارند، اما خانه ای ندارند که در آن آرام بگیرند. حالا فکرش را بکنید، خانواده‌ای باشد که چند معلول دارد و راه به جایی ندارد برای تامین معاش و از آن بدتر سرپناه درست و حسابی هم نیست برای یک دم آسودن. در ایران ما، شاید مثل بقیه جاهای دنیا سختی و تنهایی و مشکلات باشد، اما در کنارش آدم‌های جهادگری هستند که دل در دلشان نیست که برای کمک و تنها نگذاشتن و سرپناه ساختن برای چنین آدم‌هایی. نمونه دست به نقدش، جهادگران «راه سعادت»خراسان رضوی و بسیج سازندگی شهرستان نرماشیرند، آنها که کمر همت بستند، تا کمتر از ۱۳ روز، خانواده دارای سه معلول صاحب خانه شدند و دیگر قصه پرغصه خانه نداشتن، هوار سرشان نباشد. خدا قوت جهادگران، خدا پشت و پناهتان بسیجیان جان بر کفت. خدمتتان به خلق، همیشگی باد.  

دیدگاهتان را بنویسید