استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفت: امروز مطالعه و بررسی در شناخت اهداف متعالی بیانیه گام دوم انقلاب باید موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌ ماندگاری: اهداف متعالی بیانیه گام دوم انقلاب را بشناسیم

به گزارش مجله سپیده سحر ویژه امام عصر عج از سمنان، برنامه گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران و مسؤولان سپاه استان در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، استاد حوزه علمیه سخنران ویژه این مراسم بود و با بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در بسیج و سپاه، نقش مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی را مهم دانست و اظهار کرد: در آیات و روایات اسلامی، رسالت معلم و مربی بر اساس مراقبت بر شنیدنی‌ها، دیدنی‌ها و چشیدنی‌هاست. وی تصریح کرد: آنچه گوش می‌شنود و چشم می‌بیند و قلب و روح درک می‌کند، مؤثر بر سرنوشت انسان است. ماندگاری بیان کرد: مربی و معلم، مسؤول است تا واقعیت‌های الهی را درک کند و شهید مطهری از جمله کسانی بود که با این مراقبه، به قله‌های معنویت و شناخت رسید.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را یک سند راهبردی در اعتلای انقلاب اسلامی توصیف فرمودند و امروز مطالعه و بررسی در شناخت اهداف متعالی بیانیه گام دوم انقلاب باید موردتوجه قرار گیرد. در این همایش که به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد، از مسؤولان، فرماندهان و مربیان فعال و برتر در حوزه تعلیم و تعمیق معارف بصیرتی و دینی تجلیل شد. پایان پیام/74002/م/

دیدگاهتان را بنویسید