نماینده مجلس خبرگان رهبری خطاب به نمایندگان مجلس گفت: نباید برنامه و قانون حساسیت‌آفرین باشد و در این راستا با هدف اقناع قوانین را وضع کنید، همچنبن باید در تصویب قوانین به دین و دنیای مردم توجه کنید تا قوانین برای دنیا و دین مردم مفید باشد.

برنامه و قانون حساسیت‌آفرین نباشد/ نجات اصفهان از آلودگی، مطالبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر از نمایندگان

به گزارش مجله سپیده سحر ویژه امام عصر عج از اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مجلس خبرگان رهبری در جلسه مجمع نمایندگان  مجلس شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به خلاهای قانون اظهار داشتند: نمایندگان مجلس یاید هرجایی که خلاء قانونی وجود دارد سریع اقدام کنند، پس از گذشت ۴۰ سال نباید بگوییم کمبود قانون داریم.  وی با اشاره به اهمیت نظارت بر اجرای قوانین افزود: باید بر عمل به قانون‌هایی که در مجلس شورای اسلامی مصوب می‌شود نظارت شود زیرا با توجه رصد و بررسی‌های میدانی مشخص می‌شود که به قانون عمل شده یا خیر. 

  آیت‌الله مهدوی با تأکید بر اینکه نباید برنامه و قانون حساسیت‌آفرین باشد و در این راستا با هدف اقناع قوانین را وضع کنید، بیان داشت: نمایندگان مجلس باید در تصویب قوانین به دین و دنیای مردم توجه کنند تا قوانین برای دنیا و دین مردم مفید باشد.  نماینده مجلس خبرگان رهبری به اغنایی بودن قوانین برای جامعه اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین توجهاتی که مجلس در تصویب قوانین باید داشته باشد توجه به فکر مردم است وهمچنین قوانینی که مصوب می‌کنید‌، قوانین اغنایی برای جامعه اسلامی باشد. انتقال صنایع آلاینده از شعاع اصفهان مطالبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت کشور خطاب به نمایندگان اظهار داشت: یکی از مسائلی که در کشور اهمیت بسیاری دارد جوانی جمعیت کشور است که باید نظارت جدی بر اجرای قانون جوانی جمعیت داشته باشید زیرا آمارها نشان از عدم تغییر در رشد جمعیت دارد. وی با اشاره به لزوم هوای پاک و سالم و برطرف کردن آلایندگی‌ها در اصفهان افزود: مطالبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان از نمایندگان مجلس و مسؤولان کشوری در خصوص وضعیت هوای اصفهان و آلایندگی‌ها این است که باید تصمیمات ملی برای اصلاح و یا انتقال مجموعه‌های بزرگ تولید کننده آلاینده در اصفهان اتخاد شود تا مردم از این وضعیت آلودگی هوا نجات پیدا کنند. 

  مظاهری ضمن اشاره به قانون عفاف وحجاب گفت: کمیسیون فرهنگی مجلس خلاهایی که در قانون عفاف وحجاب وجود دارد را با اولویت در مجلس مطرح و مصوب کند زیرا این مطالبه همه مردم است. وی همچنین به قانون استخدام آموزش وپرورش ونیروهای خرید خدمات اشاره و خاطرنشان کرد: مطالبه جدی ما از مجلس در ارتباط با مبحث استخدام در آموزش وپرورش این است که قانونی در این خصوص برای رفع مشکل کمبود نیروی آموزشی و همچنین نیروهای خرید خدمات وضع تا هم وضعیت استخدام آن‌ها مشخص شود و هم کمبود نیروهای آموزش و پروش حل شود. پایان پیام/۶۳۱۲۵

دیدگاهتان را بنویسید