مدیرکل پست استان البرز گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به ازای چاپ و تحویل هر کارت سوخت ۱۰۰ هزار تومان دریافت می کند، دریافت این مبلغ توسط مامور پست انجام و به حساب آن شرکت واریز می‌شود و ربطی به شرکت پست ندارد.‌

برای دریافت کارت سوخت باید ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کنید

رضا حمید پور، مدیرکل پست استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به دردسر ماموران پست در خصوص دریافت مبالغی که باید از مردم برای سایر ارگان‌ها دریافت کنند، گفت: این مبالغ هیچ ربطی به ماموران پست ندارد و  شرکت ملی پست فقط وظیفه دریافت مبلغ و کارسازی در حساب نهاد مربوطه را عهده دار است.

وی با بیان اینکه در ازای چاپ و تحویل هر کارت سوخت به خریداران خودرو، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران ۱۰۰ هزارتومان دریافت می‌کند، افزود: این مورد به صورت چاپی بر روی پاکت مربوطه درج و نوشته شده است که «لطفا به ازای دریافت این پاکت مبلغ یکصدهزار تومان به مامور پست تحویل نمایید. این هزینه مربوط به شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران است» همینطور که بر روی پاکت درج شده، این هزینه هیچ ربطی به شرکت پست ندارد و ما فقط موظفیم هزینه را برای ارگان‌های دیگر دریافت و به حساب آنها واریز کنیم.

مدیرکل پست البرز گفت: متاسفانه در مورد دریافت مبلغ برای تحویل هر کارت سوخت توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی  اطلاع رسانی خوبی انجام نشده است؛ در حالیکه این وجوه می‌توانست با اطلاع رسانی دقیق و  زمان ثبت نام دریافت شود و حالا فقط  برای همکاران ما در شرکت پست دردسر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ قبلا ۱۰ هزار تومان بوده است، اضافه کرد: افرادی که زمان ثبت نام مبلغ ۱۰ هزار تومان را پرداخت کرده باشند، پرداخت  مبلغ ۹۰ هرارتومان بر روی پاکت آنها درج شده است. ماموران پست چاره ای ندارند و تا مبلغ مورد نظر را دریافت نکنند، نمی‌توانند کارت سوخت را تحویل دهند.

حمیدپور در بخش دیگری از سخنانش به وجود سایت «دست یافت» برای دریافت اسناد و مدارک گم شده در پرتال شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت: در صورت گم شدن اسناد ومدارک، افراد می‌توانند با مراجعه به پرتال شرکت ملی پست مشخصات لازم را ثبت کنند و مدارک خود را در  هر کجای ایران که گم شده، درب منزل تحویل بگیرند.

وی همچنین از شهروندان تقاضا کرد؛ اسناد و مدارک پیدا شده را به مراکز و دفاتر پستی تحویل دهند تا در اسرع وقت به دست صاحب مدارک برسد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید