مرجع تقلید شیعیان بر تلاش مضاعف مسئولان برای افزایش امیدواری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد گفت: مشکلات مردم را درک می‌کنیم و از وضعیت ناراحت هستیم اما این را هم می‌دانیم که عده‌ای به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.

آیت‌الله نوری همدانی: دشمنان به دنبال ناامیدی مردم از نظام هستند

به گزارش مجله سپیده سحر ویژه امام عصر عج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله حسین نوری همدانی، این مرجع جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور که در دفتر این شخصیت حوزوی انجام شد، با اشاره به اهمیت حفظ نظام اسلامی و خدمت رسانی به مردم عنوان کرد: بنده همانطور که امام فرمودند حفظ نظام را واجب می دانم منتهی عامل اصلی حفظ نظام مردم هستند. وی تصریح کرد: امام () همواره عنایت ویژه ای به مردم داشت و از کلمات ایشان است که برای حفظ نظام باید به مردم خدمت کرد و از عواملی که این نظام را بوجود آوردند حراست نمود. امام راحل فرمودند: تا زمانی که ظلم و تبعیض، فقر و جهل در جامعه ما باشد کار ما تمام نشده است و انقلاب به اهداف خود نرسیده است. مرجع تقلید شیعیان در ادامه با انتقاد از شیوه برخی از مسئولین پشت میز نشین افزود: با پشت میز نشستن گره ای از کار مردم باز نمی شود بلکه باید مسئولان امر در دسترس مردم باشند و از نزدیک با مردم در ارتباط باشند. بنده در اولین دیدار با جناب آقای رئیسی به ایشان گفتم اصل و اساس کارها باید توجه به مردم و حل مشکلات آنها باشد و باید ثمر اقدامات شما در  رفاه و گشایش اقتصادی زندگی مردم نمایان و محسوس باشد. وی اظهار کرد: امروز مردم واقعاً در سختی هستند و باید مشکلات آنها را حل کرد البته مردم خدمات را هم می ببینند ولی باید نتیجه داشته باشد مردم باید نتیجه کارها را در سفره خود ببینند.  آیت‌الله نوری همدانی توجه به بیت المال و استفاده از نیروهای کارآمد را عامل مهمی در حل مشکلات دانست و گفت: باید کرامت مردم حفظ شود برای رونق تولید و اشتغال زایی و رفع موانع باید تمام ظرفیت ها را بکارگرفت باید کاری کرد که مردم دستشان در جیب خودشان باشد و عزت و کرامت آنها حفظ شود. شما در میدان وسیعی قدم گذاشته اید و باید در این راه محکم گام بردارید و ارزش پول ملی تقویت شود. وی در ادامه با بیان توطئه های استکبار و بدخواهان نظام از آغاز  پیروزی انقلاب اظهار داشت: روزی نیست که استکبار در جهان دست به جنایت نزده باشد. ما باید به شکلی گام برداریم که دشمنان جرأت اقدام و توطئه بر علیه ما را نداشته باشند در کنار این باید موضوعات فرهنگی و ایجاد زمینه های رشد و تعالی جامعه و برداشتن فشار اقتصادی از روی دوش مردم و توجه به اصلاح ساختار اقتصادی از اولیت های مسئولین باشد.

  آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: ما مشکلات را درک می‌کنیم و از مشکلات مردم بسیار ناراحت هستیم اما عده‌ای هم به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند و ما هم نباید مردم را ناامید کنیم، مسئولان محترم با تلاش و جدیت و صداقت کار کنند تا مردم امیدوار باشند. امروز دشمنان تمام سعی شان نا امید کردن مردم است. پایان پیام/78023

دیدگاهتان را بنویسید