فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۱۰۸ کیلوگرم حشیش و ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات‌های جداگانه پلیس یزد خبر داد.

کشف ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و 108 کیلوگرم حشیش در یزد

به گزارش مجله سپیده سحر ویژه امام عصر عج در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد پیش از ظهر امروز اظهار کرد ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاتم در حین کنترل خودروهای عبوری در محور”چاهک – هرات” هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری “سمند” مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی این خورو ۱۰۸ کیلوگرم حشیش که در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این‌که این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد استان “اصفهان” بارگیری شده بود، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و به دادسرا و مقامات قضایی استان تحویل داده شد.

بهدانی‌فرد مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی را در اولویت کاری پلیس استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: ماموران جان برکف انتظامی شبانه‌روز در اقصی نقاط کشور با قاچاقچیان مواد افیونی و سوداگران مرگ مقابله می‌کنند و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهند داد.

توقیف نفتکش حامل سوخت قاچاق در یزد

وی همچنین از کشف محموله قاچاق گازوئیل در یزد خبر داد و اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی کنترل کامیون‌های نفتکش در محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: ماموران با رصد اطلاعاتی یک دستگاه تریلی نفتکش را در محور یزد – کرمان متوقف و مورد بازرسی قرار داده و ۳۳ هزار و ۲۷۳ لیتر “گازوئیل” قاچاق و فاقد اسناد و مدارک قانونی را کشف کردند.

بهدانی‌فرد با بیان اینکه در این خصوص یک متهم که قصد انتقال این محموله سوختی از استان “قم” به جنوب کشور را داشت دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد، خاطرنشان کرد: محموله سوختی کشف شده تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد شد.

پایان پیام/الف

دیدگاهتان را بنویسید