دانش‌آموزان بلوچ با شوق و ذوق کیف‌هایی که تصاویرشان بر روی آن نقش بسته است را از دست نیروهای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان می‌گیرند و این لبخند شیرین بچه‌ها می‌شود بهترین هدیه روز معلم برای معلم‌های سراوانی.

عطر مهربانی از کرمان تا سیستان و بلوچستان؛ لبخند دانش‌آموزان بلوچ هدیه‌ای از سبزپوشان ثارالله به معلمان سراوانی

مجله سپیده سحر ویژه امام عصر عج – کرمان؛ مهسا حقانیت: سه پسر بچه قد و نیم‌قد با لباس‌های بلوچی دو لنگه‌ی در نارنجی‌رنگ مدرسه را باز می‌کنند و تویوتای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان وارد حیاط مدرسه می‌شود، چادر را از روی وسایل ته ماشین که کنار می‌کشند، بچه‌ها با دیدن عکس‌های‌‌شان بر روی کیف‌ها از ته دل ذوق می‌زنند‌. هزار کیف بزرگ که بر روی آنها عکس نقشه ایران، تصاویر امام و رهبری و عکس دانش‌آموزان نقش بسته است هدیه سبزپوشان لشکر ۴۱ ثارالله کرمان برای دانش‌آموزان بلوچ است که به مناسبت هفته معلم به روستاهای دور و نزدیک سراوان ارسال شده است.

روی کیف‌ها چند جمله از مقام معظم رهبری هم نوشته شده است، جمله‌هایی که بچه‌های بلوچ با خواندن آن بیش از همیشه به خودشان افتخار می‌کنند «من در میان قوم بلوچ زندگی کرده‌ام، مردم بلوچ مردمی وفادار به انقلاب و جمهوری اسلامی، مردمی که محبت‌شان زیاد و صمیمی و با استعداد هستند». یکی از خانم معلم‌ها که از شادی بچه‌ها خوشحال است، می‌گوید: بچه‌های وقتی عکس‌شان را روی کیف‌های اهدایی دیدند، خیلی ذوق کردند. وی از توجه سپاه ثارالله استان کرمان به دانش‌آموزان و معلمان سراوان قدردانی می‌کند.

حجت‌الاسلام زنگی‌آبادی مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۴۱ثارالله کرمان که برای شرکت در جشن روز معلم راهی روستاهای مرزی در سراوان شده است، می‌گوید: از طرف لشکر ۴۱ ثارالله کرمان حدود یک‌هزار کیف تهیه شده و به‌مناسبت هفته معلم در اختیار بچه‌ها قرار می‌گیرد. وی ادامه می‌دهد: کیف‌های اهدایی لشکر ۴۱ ثارالله کرمان به روستاها و مدارس مختلف سراوان فرستاده می‌شود و بر روی این کیف‌ها تصاویری از امام و رهبری و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قوم بلوچ نقش بسته است. زنگی‌آبادی برای بچه‌های بلوچ آرزوی موفقیت می‌کند و می‌گوید: امیدواریم این دانش‌آموزان بتوانند از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کنند و جزو آینده‌سازان خوب نظام باشند و مشکلات کشور به دست با کفایت این دانش آموزان باز شود. پسرها با ذوق و شوق کیف‌های‌شان را تحویل می‌گیرند و یکی از پسرها پرچم ایران را که در کنار کیف توی پلاستیک گذاشته‌اند، بیرون می‌‌آورد و با غرور خاصی آن را جلوی دوربین تکان می‌دهد. پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

دیدگاهتان را بنویسید