مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و پرورش آماده عقد تفاهم‌نامه با کلیه گروه‌های تئاتر و نمایش به منظور حمایت از آثار فاخر استان در خصوص حجاب و عفاف است.

آموزش و پرورش از تئاترهای با محوریت حجاب حمایت می‌کند

به گزارش مجله سپیده سحر ویژه امام عصر عج از شهرکرد، افشین امیریان ظهر امروز در نشست شورای حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و پرورش برای آگاهی‌رسانی به دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها از روش‌های نوین آموزشی استفاده می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آموزش و پرورش آماده عقد تفاهم‌نامه با کلیه گروه‌های تئاتر و نمایش به منظور حمایت از آثار فاخر استان در خصوص حجاب و عفاف است.

وی افزود: گروه‌های تئاتر و نمایش دارای کارهای فاخر و ارزشمند می‌توانند به صورت رایگان از سالن‌های نمایش و اجتماعات آموزش و پرورش استفاده کنند.

امیریان اضافه کرد:  اجرای قوانین و مقررات در خصوص حجاب و عفاف در مدارس با دقت پیگیری خواهد شد و تاکنون گزارش‌های مدارس نشان از اهتمام دانش‌آموزان و خانواده‌های استان بر حفظ حجاب و پوشش اسلامی است و این نشان از اصالت و اعتقادات دینی و مذهبی خانواده‌های چهارمحال و بختیاری است.

وی، حضور داوطلبان آزاد ترمیم معدل با پوشش مناسب و لباس رسمی در محل برگزاری آزمون را ضروری دانست و بر حضور دانش‌آموزان با لباس فرم در جلسات امتحان نهایی تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به تلاش رسانه‌های دشمن در فضای مجازی برای گسترش بی‌حجابی، از خانواده‌ها درخواست کرد، تا مراقبت اقدامات دشمن باشند چرا که هدف اصلی دشمن فروپاشی نهاد مقدس خانواده در جامعه اسلامی است.

در ادامه این نشست غلامعلی خدیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از پویش کتابخوانی با محوریت سه کتاب «ترگل»، «شاخه نبات» و «اینترنت پاک» به مسئولیت کانون‌های فرهنگی تربیتی خبر داد و گفت: وضعیت عفاف و حجاب مراکز و مدارس غیردولتی بررسی و با مسئولان مدارس غیردولتی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی دقیق مدارس در معرض آسیب و اعزام مبلغین کشوری به این مدارس، افزود: این اقدام با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی صورت خواهد گرفت.

غلامعلی خدیبی،  تهیه و نشر گسترده کلیپ و محتواهای جذاب در موضوع عفاف و حجاب و توجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان و برگزاری دوره‌های معرفتی و اقناعی برای دانشجومعلمان با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه را از دیگر برنامه‌های در حال اجرای عفاف و حجاب آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

پایان پیام/۶۸۰۳۵

دیدگاهتان را بنویسید